Natti natti

Nu så tänker jag dra mig tillbaka ska rensa den rena tvätten bara och hänga upp det som fortfarande är lite fuktigt. Blev en hel del denna gång emn vi glömde tvätta sängkläderna så får bädda rent med något annat påslakan den hela skiten.
I morgon vet jag inte vad som händer vi hade ju tänkt måla om luckorna men I rådde oss att kolla upp om det finns en fond eller något på lägenheten så om det finns det kanske vi har råd att köpa nya eller skicka iväg dom att lackas. Något vi måste kolla upp iallafall. Vi har ju köpt färg redan men det går ju att lämna tillbaka och penslar men det kanske man kan spara ändå utifall man målar något annat sen.Hihi.

Ja nej men vi får se vad morgon dagen har att bjuda på. Ska försöka bli lite bättre med bildet men nu när babe har semester så blir det ju självklart så att jag vill spendera mer tid med honom. Jag menar vem vill inte det?

Puss sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0