Sova?

Nope kan inte sova just nu är alldeles för pigg känns som att jag kommer vara vaken hela natten. Var trött för någon timme sen men nu är jag det inte alls.
Knäppt!
Ligger och kollar runt på andra bloggar hihi :D alltid kul.Vissa är ju bara för desperata.Somliga rakar ju av sig en del av håret för att få ännu mer uppmärksamhet och andra snor någon annans inlägg och gör om det till sitt eget. Jag menar hallå kan man inte komma upp med något eget?

Jag skriver åtminstone vad jag tycker och tänker rakt ut från skallen.Jag kan kanske bli inspirerad av andras inlägg och gör något liknande kanske MEN då skriver jag det isåfall. T.ex att börja blogga var helt och håller babe´s lilla syster förtjänst :D
Och min nya header som kommer sen har hon också gjort förresten, fick lite inspration av hennes blogg hur jag ville att min skulle se ut :)

Men att typ lägga ut och klaga att " oh no den lilla bitchen snodde min idé från min blogg"!
Väx upp! När någon gör sånt är man ju bara avensjuk.
Ta åt dig att någon annan vill vara som du säger jag :)
Redigerar fortfarande inte mina bilder tror inte på sånt eller ah det enda jag redigerar är ljuset gillar ljuset glow :D
Vissa kan ju typ förändra något på utseendet men jag är fan inte så smart av mig kan inte ens andvända photoshop :D Bra va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0