Stor handlat :D

Nu har jag nyss kommit hem med babe. Har ju varit på stan med Bea och hittade en massa snyggt.Sen gick jag till babes jobb och väntade på honom. Stannade och snackade med grabbarna.
Efter det så åkte vi till max och käkade.Mumma!
Sen ville babe svänga in och tvätta bilen bara.
Så nu är vi ätnligen hemma men har ingen aning om vad som händer ikväll babe ska iväg snart igen på lite information om morgon dagen på Lunda flygfält.Då är det drifting som gäller.
Kommer bli kul hoppas jag på.
Bara det inte blir som på mantorp så.Nu vill man njuta av att se på bilarna :)
Ah nej ska kolla vad lilla bea och dom gör ikväll om dom kanske vill ta en öl hemma :D Mumma!

Kläderna kommer strax som jag hittade på stan :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0