Träning

Nu har jag och babe varit ut och gått i en timme känner oss jätte duktiga :D
Det var han som föreslog att vi skulle ta en sväng vart ganska förvånad.Men det var jätte skönt.
Känner mig ganska nervös inför i morgon det är mest vad jag ska ha på mig men tror det blir en svart blus med ett enkelt svart linne från gina och leggins.
Men skor då???
Hjälp har ju inga direkt snygga skor som passar för det.Om man nu inte kan ha ett par ballerina dojjer eller är dte helt fel?

Nåja jag måste fråga babe sen innan sängen vad jag ska ha på mig.
Nu tänker jag avnjuta en stor varm kopp te.Sen blir det SATC som gäller och träna lite på lite frågor som säkert kommer komma upp.

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0