Trött

Nu så har vi kommit hem.Har snabbt plockat ihop lite skit eftersom babe´s syster kommer hit och hälsar på :D
Ska bli roligt och se lillen igen :D

I lunda var det as roligt vi kom 2:a :D Wiiiiiie! Kunde kanske ha kommit 1:a men vår förare snurra så där sket det nog sig. Men toppen placering ändå.
Det enda konstiga var att när jag och babe och Ingmar och stod och kollade på när dom körde var att en kille som jag inte ens hár sett förut stod och försökte ta kort på mig.Eftersom jag tyckte det var obehagligt så stod älsklingen och skyddade mig från att bli fotad.
Men jag tror han fick något ändå för när jag kollade nästa gång stod han där med kameran igen och riktad mot mig.Usch!
Jag menar vad var det att ta kort på????
Nåja skit samma killar är ju killar.

Ja nej nu ska jag kolla snabbt lite här och sen lägga ifrån mig datorn dom kommer när som helst så :)

Puss så länge och bilder från idag kommer senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0