Undersökning

Jag fick hem några papper förra veckan om jag ville delta i en undersökning på barnsjukhuset. Det var något med luftvägarna och sånt.Så dom ringde mig nyss och frågade om jag ville vara med och delta.Dom ska ta några prover och typ salivprov och sånt.
Det ska ta ungefär två timmar och som tack för att jag ställer upp får jag två bio biljetter :D
Hihi och vem som helst får inte detta :D Jag blev utvlad hahah inget att skryta över det var bara kul :D Men jag ska hur som helst dit på fredag vid 9 så ska fråga babe om han kan skjussa dit mig eftersom jag aldrig kommer att hitta annars. Hahaha Therese med noll koll i lokalsinne :D
Ni får önska mig lycka till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0