Usch

Mår verkligen inge bra just nu mår illa som fan och känner mig jätte trött så ska nog vila mest idag ligga i soffan och försöka dricka mycket varmt vill verkligen inte bli sjuk nu. Buhu!
Lääängtar till onsdag då jag får se hur mitt schema ser ut för i helgen. Eftersom det är lunda i helgen med drifting så måste jag veta hur jag jobbar kanske är ledig då men det tror jag nästan inte.Men jag jobbar ju oftast inte på förmiddagen det är ju mot kvällen och eftermiddagen.

Aja det är bara hålla tummarna men jag behöver ju alla pengar jag kan få :)
Undrar om jag får lön nu eftersom det räknas som extra jobb eller om jag verkligen måste ha jobbat där en månad innan jag får lön :) Skulle ju vara jätte roligt om jag fick den nu :)

Nej nu måste jag lägga mig ner hämta spyhinken och sen sova :)

Ha en skön dag ni andra :) Så hörs vi närmare kvällen :)
Pussss<3
Tur att Turbo håller mig sällskap <3

Kommentarer
Postat av: Runekarine

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-25 @ 17:41:02
URL: http://runekarine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0