Utgång

Eller ah det är väl ingen utgång heller direkt det blir ju bara att ta en öl någonstans har ju inte råd att dra ut så på krogen har ingen direkt lust heller så.
Det får bli en lugn kväll. Ska försöka möta upp anna också men lyckas inte få tag i henne just nu men hoppas hon får skjuss in till stan. Det är bara att hålla tummarna.

Farsan gick och la sig tror jag och babe sitter framför tv och family guy. Min dator ligger på bordet så är tvungen att koppla ur telefonen om jag ska få in det trådlösa nätverket och orkade inte dessutom väntade farsan ett samtal av någon så kunde inte.
Så då gick det snabbare att ta denna dator inne i syrrans sovrum.
Ja vad hittar ni på ikväll då? Lugn lördag eller utgång?

Detta är ju babe´s sista helg på semestern han börjar ju på måndag hihi :D
Han jobbar vardagar och jag jobbar helger hur skönt som helst ;D
Nu ska jag smita in och kolla vad dom andra gör om farsan verkligen gick och la sig.

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0