10:e december 2010

God morgon! :)




Har pluggat en del här på morgonen så nu är det slutpluggat för idag :)
Känner mig super duktigt.
Nu sen ska jag säda lite här hemma innan älsklingen slutar jobbet.Vet inte om han slutar två eller inte det märker vi väl :D

Just ja N ringde från jobbet igår och undrade om jag ville ta ett till pass men på söndag och varför inte pengar pengar säger jag bara :D iih!
Härligt och kul :D

Är det någon av er förresten som vet när lönen kommer denna månad ska inte den komma tidigare?
Alla dom jag frågat vet inte xD
Ska hinna handla älsklingens julklapp nämligen innan jul :D
Vill inte komma dit och se ge honom ne ynklig liten lapp där det står vad han får :D
Eller visserligen vet han ju det redan hihih :D

Nej hörrni jag ska ta och käka lite frukost nu jag har inte gjort det än :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0