11:e December 2010

God morgon :)




Sorry har inte haft tid att blogga förän nu. Vaknade vid halv tolv skulle ha gått upp vid 9 men vi låg kvar och snoozade tills älsklingens pappa ringde och sa att han var på väg till oss :)
Då vart det fart på oss. Han stannade en stund hehe tror nästan att han ville hälsa på Turbo :)

Så han åkte för kanske 20 min sen högst. Jag har nu gjrot mig i ordning för jobbet som jag snart ska åka iväg på börjar två men ska vara där minst en kvart innan för att packa upp grejjer :)
Sen ska jag vara där en timme och efter det har vi inget planerat om inte Jonas och jag gör vår dagliga rutt på helgerna typ till Media markt eller elgiganten eller dom har ju öppnat neton net här u uppsala ska kanske dit och inspektera :D
Hmm.

Nåja det löser sig :)
Sen ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer riktigt får se om vi kanske drar och hälsar på någon :)

Nej hörrni nu måste jag fixa håret :) Hihi

Hörs senare :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0