13:e December 2010

God morgon!



Hahaha ah ni ska inte lyssna mer på mig när jag säger att jag ska upp tidigt.
Fan vad slö jag är.
Men men jobbar man på helgerna mer så får man sova ut på vardagarna :D
Om man tänker efter vad jag tjänade nu bara på två pass så är det otroligt bra :)
Men det säger jag inte hihi :D

Ska strax gå upp och ta en dusch och sen plugga lite.
Plus lite frukost i magen.

En sak jag tycker är jätte roligt är att jag har fått hur många engelska kommentarer,tydligen har det vart väldigt många som kollat bloggen därifrån och shit säger jag bara det trodde jag aldrig :D
Hihi en av er frågade om jag ska ha den där designen länge och svaret är
"nej det hoppas jag inte" har den bara för tillfället väntar på att ta något jätte bra kort som jag sen kan ha in istället :)

Men jätte kul verkligen med flera från england hittat hit också :D
Ni är så välkommna så.

Ja, nu skriker ungen där ute, han på 4 ben alltså :)
Dags att mata honom.

Puss så länge:love:
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0