15:e december 2010

God morgon :)



Guuud trött jag är! Skulle vilja gå och lägga mig igen. Har pluggat sen 9 här hemma inte kul :(
Asså det är ju snor mycket man ska göra :O
Så nu räcker det för idag tycker jag.

Sitter och tar en kopp te här inne i köket nu. Måste börja städa sen lite här hemma. Disken har ingen rört sen helgen så det kanske är bra om jag tar tag i den nu sen efter te´t :)

Sen ska jag som sagt städa det behövs också mina kläder har verkligen åkt av galgarna och ligger i fotöljer inne i sovrummet usch!
Fattar inte varför det blir så där :O

Annars idag får jag schemat för helgen håller självklart tummarna för att det blir en hel del.
Men vi får se.
Annars resten av dagen har jag inget större planerat.
Får se helt enkelt.

Nu kallnar te´t så ska slurpa i mig det och sen sätta igång här hemma :)

Hörs snart igen Puss så länge :D :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0