17:e december 2010

God morgon!





Är super duper trött och jätte tjock i halsen. Egentligen har jag bara lust att lägga mig ner igen och sova bort hela dagen. Men det kan jag ju inte.
Idag så slutar babe 2 så det är skönt han kanske skulle jobba över lite är inte så säker men hoppas inte det :) Ska strax ta och göra lite te för att se om halsen går ner.
Har absolut ingen större lust att ligga sjuk nu.

Fast kom och tänka på det har jag fan inte vart på länge :D
En förkylning tillexempel det har jag inte haft på hela hösten och vintern tror jag hade det sist i somras någon dag bara.
Nu rinner näsan lite grann bara när jag går ut men det gör den ju på många för att det är kallt.
Eller hur?

Vad gör ni då läsare?
Såg att nu kan man komma in på sidan utan några problem :D Skönt.

Nej, hörnni ska jag knalla upp nu och sen fixa lite käk :)


Puss så länge :love:

Kommentarer
Postat av: mamma

Gå ner på Hälsokosten och köp Espiritoxtabletter så blir du frisk fort!!! kostar drygt 100 kr för en ask!!!

kramis

2010-12-17 @ 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0