18:e december 2010

God morgon :)




Har nyligen klivit upp vaknade av att Lisa smsa mig och frågade om jag ville hänga med henne ner till stan och visst :D
Ska bara duscha och fixa mig innan, men jag kunde ta det lugnt. Så då hinner jag vakna lite till.

Annars idag så har vi inget direkt planerat vad i vet. Och vi kanske åker till Ingemar och hjälper till med garaget eller om Jonas bara åker.Men varje gång vi åker dit så undrar han vart katten är så frågan är om vi kanske ska åka båda två och ta med Tubbe :)
Hahaha han vill ju så gärna det :)
Vi två kan alltid vara inne medans dom snickrar. Hihih

Jaja det löser sig.
Får se hur länge jag blir på stan och om jag hittar något.
Jag ska försöka hitta något mer åt Jonas han ska ju få xenonljusen men dom kanske han får efter jul eftersom dom kostar en hel del. Men han får inte vänta på dom särskilt länge eftersom jag får ersättningen där vid nyår.
För han spelade det heller ingen roll när han fick dom eftersom ljusen ska till bmw och den är ju sommarbil så han kan ändå inte använda dom nu så :D Hihi
Smart!

Nej men undrar om jag ska ta och handla något i klädesväg åt honom. Han klagar att han inte har några kläder. Han börjar låta som mig hahaha xD
Nej men vi får se vad jag hittar åt honom :)

Nu ska jag ta och käka lite frukost innan jag hoppar in i duschen.

Puss så länge :love:
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0