19:e december 2010

God morgon.




Har nyligen kommit upp ur sängen. Känner mig inte alls på topp idag. Skallen är tung och halsen svullen :(
INTE bra!
Hoppas det inte blir värre nu bara, har ingen lust att ligga sjuk. No way!
Sitter just nu och försöker klämma i mig macka och te :)

Ska sen iväg till Jenny och micke för att fira honom. Får se hur länge vi stannar eftersom jag inte känner mig bra alls just nu. Skulle kanske stanna hemma men det kanske blir bättre sen.
Nåja håll tummarna för mig att det blir bättre.

Vad har ni för er idag då sötnosar :) :love:

Nu ska jag iallafall hälla i mig de sista av te´t :)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: mamma

Som jag skrev förut...köp en ask Espiritox finns för under 100 kr för 100 tabletter....då blir du inte sjuk....JAG LOVAR!!!

kramis

mamma

2010-12-19 @ 14:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0