1:a December 2010

På radion går "från och med du" jätte bra låt :)
Har pluggar här på morgonen så nu tar jag och gör lite frukost.
Har inte ätit än hihi brukar ha svårt att äta så där jätte tidigt på morgonen.

Idag vid 4-5 tiden kommer Jenny och Elliot hit sen ska ju Camilla sova över här så vi får hit båda systrarna kommer bli jätte kul :D Ska bjuda på middag och så.
Tills dess ska jag diska undan skiten här i köket men det gör jag på en gång här efter frukosten det är lika bra att ha det gjort :)

Ni då kära läsare vad har ni för er? Allt bra med er idag förresten? :D
Har ju så underbart väder ute ju också :D Nästan så att jag har lust att gå ut och ta en promenix :)

Men det får vi se om jag gör det är ju så kallt ute. Brrr!

Nej nu väntar frukosten.

Puss :love:

Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns inget dåligt väder BARA dåliga kläder!!

KLÄ på dej VARMT så blir nog en promenad skönt!!1

då rensar du samtidigt huvudet och kan läsa mycket bättre!!

kramis

Mamma

2010-12-01 @ 12:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0