21:a december 2010

God morgon




Idag hörrni kanske det inte blir alltför mycket uppdateringar :(
Mår verkligen skit idag halsen är inte min bästa vän sen har jag legat orolig hela natten så har knappt sovit något :(
Inte kul.

Just nu ligger jag kvar i sängen och ska försöka vila lite igen måste npg upp och fixa lite te bara men sen bums till sängen igen.

Asså varför ska jag må dåligt nu?
Precis innan jul och allt.Det kan inte komma mer olägligt.
Hoppas verkligen det blir bättre snart :(

Puss:love:

Ni då kära läsare är det bra med er idag? Vad har ni för er?

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

MEN lilla gumman kan du inte gå till Hälsokosten och köpa en "liten" ask med Espiritox tabletter???

60 tabletter för 119:- och 100 tabletter för 184:- Kan det inte vara värt ett försök och köpa den mindre asken???

kram

mamma

2010-12-21 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0