22:a december 2010

God morgon!



Hur är det mer er idag kära läsare? :) Här är det fortfarande inge vidare skulle ju egentligen upp tidigt som nio men jag orkade verkligen inte var totalt slut i kroppen och skallen snurra så var tvungen att ligga kvar.
Somnade om igen och nu måste jag försöka ta mig upp. Turbo står och gapar utanför dörren stackarn är väl hungrig :(

Ja idag så ska jag ju plugga så ska försöka plugga en del om jag orkar eller om snarare huvudet hänger med.

Asså shit kan ni tänka att det är jul i övermorgon???? Aaaaaah!
Jag vill ha det nu :D

Hur ska ni fira jul då? Åker ni utomlands eller firar ni en vanlig hederlig svensk jul här hemma?:)
Skulle vart as skönt att åka utomland ju :O
Eller vad säger ni??

         Nu snart får jag se min lilla älsklings syster också samt resten av familjen ska bli så himla roligt att se alla igen :):love::love::love::love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0