23:e december 2010

God morgon :)




Har haft spänningsvärk i skallen heeela natten och har det fortfarande inte kul så ska ta en huvudvärkstablett nu. Skulle ner till stan med Helena men hon var tvungen att åka hem tidigare dom skulle få gäster :/
Nåja vi får ses efter jul istället :)

Men kan ni fatta det är JUL i morgon :D :D :D :D
Iiiiiiiih!
Och i övermorgon åker jag hem till dalarna :D Faan vad jag längtar.
Kommer bli annorlunda att fira jul detta år med älsklingens familj men det kommer bli kul det med :D
Idag blir det storhandla och köpa den sista julklappen åt älsklingen :)
Undrar om jag får något :O
Han har inte nämnt något om det. Kommer ju självklart bli superbesviken om jag får sitta där på jul och inte få något :(

Nej får fråga honom. Sen måste jag ju göra det där supersnygga presentortet åt honom om xenonljusen eftersom han får dom först efter jul :)
Vilken snäll flickvän jag är att han iallafall får något mer på julen än ett present kort i papper xD
Hahah nej han vart faktiskt glad över att han skulle få dom :D

Ni då läsare har ni köpt åt alla än?:)

Nu ska jag iallafall knalla upp och klä på mig och sedan ta en av mina goa frallor. Undrar om det finns några kvar för Jonas skulle ta med till jobbet så han hade något att käka på fikat :P
Söööt:love: Tur att han tyckte om dom iallafall.

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0