24:e december 2010

God morgon :D




GOOOOOOOD JUUUUUUL allesammans :D Har ni haft en bra morgon än så länge?? :D
Jag har knappt vaknat. Vaknade först i morse vid kanske 8 att grannen fick besök och det man hör är " Heeeeeeeeej" Snark säger jag bara.
Jag har endast hunnit med att käka frukost nu på morgonen och ska snart sätta igång för att göra mig i ordning :)

Make up:en ska på och sen lösögonfransarna :) Hoppas det funkar denna gång är sååå snyggt att ha det och speciellt nu till jul :D hihi

Kläderna är redan valda har inte på mig något speciellt utan en vit tröja och en kavaj lite fin får man ju vara :)

Hur ska ni fira julen idag då läsare :D?
Hoppas iallafall att ni får en helt underbar jul :D

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0