26:e december 2010

God morgon :)





Sitter här hos mamma och dricker lite moron kaffe. Tror jag inte tål det längre eller vad det är för mår typ illa så fort jag dricker det :S Jätte konsigt!
Myser dessutom i en filt,fryser nämligen som fan.Värmen har inte kommit igång riktigt än.
Jonas han ligger fortfarande och sover där uppe ska väl gå och väcka honom snart också. Mats åkte iväg för att träna lite inne i stan.

Ja idag så går färden av hem till Uppsala igen fast dom varnar ju för att ge sig ut i trafiken men vi måste ju komma hem på något sätt. Jag hade gärnat stannat men kan inte ska till tandläkaren i morgon igen.
Snyft  :(

Men just nu verkar det lugnt på väderfronten hoppas det håller i sig tills vi är hemma.
Just ja idag innan vi åker skulle vi ta och försöka möta upp lilla Anna också om vi får tag i dig gumman :D

Ni då läsare hur har er jul vart? Har den vart bra? :)
Hoppas det!

Nu ska jag göra i ordning lite frukost.

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0