27:e december 2010

God morgon :)




Blev som jag trodde hahaha inte kom jag upp nio heller men jag kom upp halv 11 iallafall det är bra ändå :D
Har skit mycket att göra idag :O
Först nu på morgonen måste jag ju självklart blogga lite.Sen måste jag fixa uppdraget film alltså guuud vilken bra läxa :D Hihi
sen måste jag diska och städa eftersom vi får besök här på kvällen :)
Sen så ska jag till tandläkarn igen också. Shit neeeeeeeej vet ni vad jag kom på :O
Dom ska ju laga min ena tand igen och om jag får bedövning så kommer jag ju inte kunna käka vanlig mat sen :O Iallafall inte om grabbarna är hungriga direkt efter jobbet.

Ååååh typiskt ah men jag har soppa hemma om jag inte blir bättre till maten :P
Hahaha.

Ah så har lite att göra så det är lika bra att sätta igång medesamma :D

Puss så länge sötnosar:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0