28:e december 2010

God morgon :)





Sorry sötnosar efter att Pettson åkte igår så somnade jag i sängen och när jag vaknade igen så var klockan halv tolv så kände att det inte var någon idé att gå och hämta datorn.
Men idag ska jag försöka plugga mer fick inte allt gjort igår :O

Men Jonas skulle ändå jobba över idag så han kommer hem senare så då kan jag plugga utav fan :D

Ni då vad har ni för er idag då? :D

Kan ni tänka er att på fredag har det gått en vecka sen jul och då är det nyår :O
Wooow usch tiden går alldeles för fort tycker jag.
Vi vet inte riktigt än vad vi ska göra men ska höra med några nu under veckan :)
Vill ju ha skit kul ju sista dagen på året :D

Nu ska jag ta och dricka upp mitt te här innan det blir kallt.

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0