29:e december 2010

God morgon:love:





Just nu ligger jag as förkyld så snorar ner halva datorn :( FAN också tänker inte ligga till nyår. Så ska knapra alvedon och dricka massa te idag. Så det blir inge sola. Om jag känner mig bättre i morgon så drar jag ner då :)
Idag så kommer det blir mest kolla tv eller film och sen ta det lugnt. Ska höra lite med folk vad dom ska göra på nyår :)
Hoppas det blir något kul.

Ni då läsare är det bra med er då? :)Fortfarande lov en del av er?

Ja,jag ska nog knalla upp och sätta på mig min sjukt stora och varma morgonrock och krypa tillbaka igen i sängen, ska ta och göra lite te och frukost först :)

Men ni kan nog räkna med mer uppdatering idag nu när jag inte orkar göra något knappt hahaha brukar bli så. Då är datorn med överallt :)

Puss så länge:love:
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0