2:a December 2010

God morgon :)



Sovit gott? Det har jag. Var upp vid halv 8 där eller 8 var det nog och hade Camilla sällskap innan hon skulle åka sen vart jag så trött att jag gick och lade mig igen så nu har jag vaknat :D

Ska upp och göra i ordning lite frukost och kolla vad bus ungen till katt har för sig :)
Ska försöka plugga lite idag och sen göra mig i ordning för ikväll.
Kommer gå så himla fort det där.Brukar det alltid göra, poff så är det redan över.

Ni då vad har ni för er idag? :)
Har ni lika kallt som vi har här?
Man vill ju inte ens gå ut. När man ska gå ut till bilen bara fryser man ju halvt ihjäl.
Inte kul alls!

Ja hörrni ska försöka rulla upp härifrån och släpa mig till köket :)Hihi

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0