30:e december 2010

God morgon :)






Har ni sovit gott? :D Det har inte jag, har vart alldeles för uppspelt över medelandet jag fick igår hihi :D
Aaaaaaah!Över att jag vunnit pris då.
Hände lite saker sen igår innan jag la mig på fb :( Varför blir man kallad för hora och jag ska k**** skiten ur dig slampa bara för att man inte vill lägga till en person.
Och sen när man käftar emot och säger att man inte vill lägga till den för att man inte känner den så bra då blir man också kallad hora VARFÖR???

Vad har jag gjort för att förtjäna det? Är det rätt åt en att bli kallad det bara för att jag inte vill lägga till denna person. Sen hotar han med att komma hem till mig och vill veta vart jag bor för att kunna se om jag är lika kaxig mot honom i verkligheten.
Ska jag vara helt ärligt så vart jag en aning rädd för honom jag vet aldrig vad han kan göra egentligen.

Jonas har inte hört detta än men jag ska visa honom medelandena han skickade.
Sen så anmälde jag honom på fb så får se vad som händer. Han kan iallafall inte komma in på min sida iallafall. Men men hoppas det löser sig :)

You don´t mess whit me ;)

Nej då men vad har ni för er idag då? Jag ska ta och göra mig i ordning för att sen dra ner till stan för att kolla lite på Gina tricot om jag hittar något kul tills i morgon :)
Och sen ska jag sola en stund :)

Bäst att sola efter man shoppat annars så stinker man xD
Så det blir skönt att sen ta en dusch när jag kommer hem.

Nej nu ska jag ta och fixa frukost och sen fixa make up:en ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0