31:a december 2010

God morgon :)




Shit vad trött jag är och ont i magen så det inte är klokt :O Får ta och ta en alvedon. Jonas springer runt här i lägenheten och är lika jävla vild som Turbo med andra ord väldigt IRRITERANDE! Speciellt för någon som nyss vaknat :(

Nåja får ge igen sen någon dag :D Hahaha får se om han dricker idag isåfall så ska jag ge igen i morgon bitti då han säkert ligger bakfull xD Hahahah SMART!

Ja vi var ju som sagt hemma hos Pettson igår hela kvällen eller vi kikade förbi hos Jens och Jossan ett tag och kollade vad dom skulle göra i morgon :)

Nu har vi iallafall planer för idag. Först blir det hem till Camilla och anders för att fira där några timmar sen så drar vi vidare hem till Jens och Jossan och firar där frågan är ju om jonas ska dricka vilket han måste tycker jag eftersom det är nyår så är frågan....Hur kommer vi hem sen??
BRA FRÅGA!

Men det löser sig på något sätt :)

Nu så ska jag ta och dricka upp mitt te här och sen hjälpa Jonas med att städa lägenheten sen så måste jag fixa mig för idag :)VIKTIGT!
Hihi

Nej men hörrni vi hörs mer sen kan kanske lägga ut min nyårs outfit har fortfarande ingen aning vad jag ska ha på mig men det visar sig :) Och just ja ah en viss person mötte jag igår som jag kanske inte hade räknat med att se och helst inte velat sett men men....

Puss så länge:love: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0