3:e December 2010

God morgon!





Gääääsp! Fan kommer säkert gå och lägga mig sen när jag kommit hem från tandläkaren.
Shit vad trött jag är helt sjukt ändå somnade jag typ halv två lite sent jag vet men brukar inte somna på en gång ligger alltid typ vaken en timme minst.
Inte bra!

Har god lust att gå och lägga mig igen.Till en varm go säng!
Har ni vaknat än då? Nej det kan jag inte tro vem fan är vaken nu? Hihi!
Just nu så sitter jag och dricker lite te käkar frukost gör jag sen måste hinna fixa mig lite innan vi åker. Får skjuss upp av Camilla annars är jag tvungen att gå tidigare och hon har ingen nyckel :(

Ja, nu kom hon ut så nu kan jag fixa mig klar :)

Men vi hörs sen när jag kommer hem igen :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0