4:e December 2010

God morgon! :)





Har klivit upp för kanske en halvtimme sen.Så nu sitter jag och dricker lite te inne i köket.
Ska snart göra mig i ordning för lite julshopping med älsklingen. Han har ju som sagt några kvar att köpa till sen så ska vi kolla julgran och så :D Hoppas den ser fin ut vill ha upp en här hemma sen är ju frågan då om den kommer att få stå ifred?

Vad tror ni??Har ju en helt "oskyldig" katt som gör satyg hela tiden.
Men men får ta och köpa plastkulor helt klart men har en känsla av att om vi köper glitter så kommer det vara ur julgranen och ligga på golvet morgonen efter :D
Hahaha!

Vad har ni för er idag då? En sån här härlig dag också med sol kan det bli bättre väder? :D Jätte härligt :D

Nej hörrni nu måste jag dra mig och göra mig i ordning innan jag får älsklingen på halsen.
Hihi! Hörs sen :)

Puss så länge och ut med er i det sköna vädret :D:love:


Kommentarer
Postat av: Stefanmerethe

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2012-05-31 @ 13:27:48
URL: http://stefanmerethe.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0