6:e December 2010

God morgon :)




Gäsp trött man är då. Skulle ha gått upp tidigare men skönt med sovmorgon. Fick knappt sova igår morse. Älsklingen vaknade ganska tidigt och när han vaknar och ska sen väcka mig då är det inte lugn väckning som utförs.

Nej men det var skönt att få sova lite :)


Ni då läsare vad har ni för er?Skola? Jobb?
Ska plugga sen hade jag tänkt så jag kommer ikapp lite :)
Kan ni tänka er att det är lite mer än två veckor kvar till jul :O
Tiden går alldeles för fort kan inte någon stoppa den?

Men en bra sak med julen att på juldagen åker jag hem till falun och firar med familjen där och gissa om jag längtar dit :)
Saknar alla där hemma. Ska ju fira jul med Jonas familj på julafton sen så åker vi tidigt på morgonen där på juldagen.

Ja hörrni ska gå och käka lite frukost nu ja :)

Men vi hörs strax igen.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0