8:e December 2010

God morgon :)



Hallå alla läsare :D har ni sovit gott?

Jag kunde inte somna direkt när jag hade stängt av tv så slog på datorn och kollade in Svenska hollywood fruar på tv3 play.
Hade ju missat det i måndags så vilken tur att jag kunde kolla på det nu så här i efterhand.

Jag vaknade för kanske en halvtimme sen så har är fortfarande lite små seg, ska plugga lite efter frukosten några timmar. Det är bra att göra lite då och då för då sätter det sig snabbare i min skalle. Jag har verkligen inget bra minne och det är sant :O
Jag kan verkligen glömma en grej snabbt och ibland är det inte bra och andra tillfällen skit bra :D
Hihi!
Låter inte klokt jag vet!

Ja idag annars så ska vi hem till lilla Ingemar som fyller år idag :D Så ska dit efter älsklingen slutat jobbet :) Vi har ju redan tjuvstartat eftersom vi gav honom sin present i söndags hihi lite fusk :)
Men men.

Nu hade jag tänkt käka lite innan mitt te blir kallt :D Eller ännu värre ljummet bläääää!

Puss så länge snyggingar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0