9:e December 2010

God morgon!




Varför går jag inte upp när jag vaknar till första gången som oftast är vid tio :O
Utan jag ligger kvar och snoozar så jag somnar igen och när jag vaknar nästa gång typ som  nu vid tolv så är man helt död i skallen.
varför är det så?

Någon mer som brukar vara det mer än jag? :O

Idag torsdag, shit vad dagarna går fort :S
Jag ska iallfall försöka plugga lite till och sen städa kanske eller så gör jag det i morgon :) Brukar oftast inte kunna plugga på fredagar för då är det helg i min skalle :D
Så har det alltid vart, samma med grundskolan fredagar gillade jag mest att skutta omkring i skolan istället presterade verkligen inte mitt bästa under just fredagar :D

Hihi oj mammsen nu fick du veta det :D
Hihih!
Indragen veckopeng? ;)

Just ja sorry för igår hahaha jag skulle ju uppdatera innan jag somna men hahaha jag somnade med datorn i famnen vaknade upp sen vid halv 4 för att det vart ett ganska så starkt ljus som träffade ögonen.
Så där har ni svaret ;)

Annars just nu sitter jag och häller i mig en kopp te här inne i köket. Har ju blivit så duktig nu att jag käkar alltid frukost här inne nu :D
Annars var det ju jämt inne i vardagsrummet.
Men icke!

Ja hörrni jag ska sörpla i mig det sista och sen fixa mig lite, så vi hörs snart igen ;)

Puss så länge:love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0