Aaaaaaaaah!

Asså jag är helt förskräckt. Jag kommer inte alls kunna sova inatt alltså så jag kommer nog vara vaken ett bra tag till.

Ni som inte sett filmen har jag bara en sak att säga och det är " ni som tycker om skräck SE DEN"
Sen får man ju ha olika uppfattningar om den.
Jag själv tror ju på andra sida och andar jag tror starkt på att det finns.
Har man själv upplevt saker som inte går att beskrivas så då får man en tankeställare.

Men denna film är jag både för och emot sånt.
Vissa scener så tror jag att det är på riktigt och vissa trodde jag inte men seriöst det är absolut den sjukaste film jag någonsin sett i hela mitt liv.
Sen det sjukaste av allt är det finns en tvåa av filmen och då är det ju andra som filmar.
Jag vill tro det men ändå inte att detta typ av fenomen finns.

Och sen sa ju Jonas något riktigt kul här till mig för ett tag sen att
-Farmor är snäll hon skulle aldrig släpa ut någon i benen och Erik var för lat xD
Han säger verkligen dom rätta orden när man är så uppskrämd som jag är just nu.

Usch får se hur lång tid det tar att somna inatt då.
Inga mer skräckisar på tv iallafall för min del.

Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0