Älsklingens julklapp

Älsklingen fick ju självklart en julklpp av mig också nu idag, han får ju xenon ljusen sen det vet han ju dom skulle sätta ihop det först :)
Sen kan jag köpa det åt honom.
Men nu ikväll fick han ett par grymt snygga färgade linser av mig han ville ha ett par sa han ett par hel svarta så han ser ganska så läskig ut :D Hihi han skulle prova dom sen sa han :D
Hihi jag vill ju ha ett par blåa ett par mörkblåa men det ska jag ta och fixa sen :)

Just ja glömde ju visa outfiten men orkar inte lägga upp någon nu utan ni får en bild på mig och älsklingen när vi var på väg hem till Jenny :)
Kan visa hur lösögonfransarna sitter i morgon :)
Skit snyggt var det och jag kommer garanterat fortsätta ha det :D Det framhävde ögonen mer :)
Så super nöjd var jag över dom.

Nej nu ska jag sitta och överföra nummer till min nya mobil eftersom den lagrade inte alla nya jag hade i förra :( Så får sitta och skriva upp alla nummer på datorn och sen lägga in dom på mobilen :P
Kommer ta ett tag....


Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0