År 2010

Ja då var år 2010 snart slut då :O
Och oj vad mycket som har hänt detta år både bra och dåliga saker :D
Fick mitt jobb som jag ÄÄÄÄÄLSKAR!
Börjat plugga igen fått nya vänner.

Nu idag så ska jag iallafall fira det nya året med dom bästa tråkigt att inte fira med min lilla familj där hemma bara :(
Men men kommer ha skit kul ikväll också :)

Hur ska ni fira idag då kära läsare? :)

Kommer ni ha många raker? :D Jag ville ha det men det kostar så himla mycket ju :O
Så ah om vi åker till jens och jossan så hade dom köpt så isåfall så får vi se :D
Man måste ju ha d på nyår eller vad säger ni? :)

Men men så här ser jag ut nu på nyår iallafall :)
Kör på svart haha tråkigt jag vet men men.

Tänkte ha den vita klänningen men det blir nog så kallt att bara ha den. Och leggins tror jag inte att det blir så snyggt under :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0