Asså shit

Skit många är förbannade för att blogg.se funkar inte det har jag själv vart har setat och svort åt datorn. Trodde det var min det var fel på :D
Helt sjukt!

Hoppas dom fixa det snart :O
Skit sida som krånglar ofta.

Ni som ser detta gå in under kontakt och tryck på kommentarer det finns en tjej som ger en länk till en inloggnings ruta. Det står public nånting...där kan ni logga in det kunde jag så är sååååååå glad just nu men hallå det ska jag ju inte få behöva göra varje gång jag behöver logga in :O

Men filmen med sladden får ni se i morgon :)
Hoppas då sidan är fixad också.

Ja annars resten av kvällen har jag setat och kollat lite film och så :) Lekt lite med tubbe.
Hahaha ska fan börja kalla honom det nu för han börjar få hängmage xD
Stackars katt.

Ändå äter han inte mjukmaten så ofta längre nu är det den nya hård maten som gäller :O
Knäppis till katt :D

nej hörrni nu ska jag ta och sova lite :)

Vi hörs mer i morgon.

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0