Avensjuk

Naaaw Jonas jobb var jätte snälla och delade ut julklappar åt mekanikerna han fick då som ni ser på bilden en orkidé jätte fin :D
En paradis ask MUMS säger jag bara. Sen en lott,och en BMW plånbok och hur kunde dom gissa så rätt han behövde verkligen en plånbok och vilken tur att jag inte köpte en åt honom jag funderade ju på att göra det men nu behöver jag inte det :O

Hihi han själv åkte nyss han skulle köpa lukta gott grej fattar inte varför han var tvungen att göra det nu han sa nyss att vi skulle köpa kattmat i morgon för vi glömde det nu när vi handla :S
Aja eller så kanske det är en julklapp han ska fixa :D Iiiiiih!
Nej ska knipa igen käften nu och ta och göra lite nytta här hemma.
Måste diska och städa nu innan vi åker.

Men vi hörs mer senare :)

Puss så länge:love:

Hahah jonas var så rörd att han grät :D (eller inte hihi han hade så förbaskat ont i skallen och ville inte vara med på kort)


Inte Turbo heller han gömde sig i blommpåsen :(


Kommentarer
Postat av: Madeleine

detsamma detsamma :D

vad har du önskat dig? :D

2010-12-23 @ 17:35:19
URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har varit riktigt tråkig i år och önskat mig kläder och pengar typ hehe :)

2010-12-23 @ 17:46:21
URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Postat av: Honi

Söt turbo är :) Gömma sig är väl det katter gör bäst.

2010-12-23 @ 21:41:46
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0