Bed time

Kommer inte somna riktigt än är inte så trött så kommer nog ligga och kolla lite tv.
I morgon är det som sagt tandläkardags men det är inte förän vid tre typ så det är lugnt kan sova en del.
Men ska försöka komma upp en aning tidigt.
Ska hinna se en film och sen fixa uppdraget till plugget :)
Så klockan är ställd på 9. Tror ni jag kommer upp?
Fan skulle behöva en sån där väckarklocka som kalle anka har när dom visar musses semester den som går på julafton :)
Eller en sån där som teknikmagasinet hade förut som lät dig snooza en gång sen andra gången om du tryckte på snooz knappen så började klockan tjuta och rulla iväg så man får jaga den för att slå av den.
En sån skulle jag fan ha köpt. Det är seriöst det enda sättet för mig att gå upp om det inte är något viktigt :O

Är ni likadana?:D

Ja, men nu ska jag ta och göra mig redo för att sova :)
Vi hörs mer i morgon.

Puss sötnosar:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0