Death race

Nu blir det en skit bra film på 6:an :D
Nämligen Death race :D As bra lite blodig kanske men bra :D
Ni som inte sett den. Det handlar om en kille som blir arbetslös och sen när han kommer hem den dagen då han förlorar jobbet så mördas hans fru och han åker in som misstänkt och där har dom en tävling med bilar fullproppade med vapen och sånt skit så dom kan döda dom medtävlanden.
Tävlingen går ut på att döda alla andra som är med och vinnaren belönad med frihet.
Och huvud personen Jason Statham är ju inte helt fel att kolla på :D
Han är ju dessutom med i filmen Crank som jag och älsklingen såg för någon vecka sen :D
Hihi schhhh!


Ah och så vidare men se den vettja :DHihi jag är värdelös på att förklara jag vet men men jag ger det en chans åtminstone :D Eller hur?

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0