Emilia

Hej Emilia du hade ju som sagt en del frågor ska ta allt från början om Falun.

När jag var 16 så skulle jag börja på lugnetgymnasiet men det visar sig att det var helt fel inriktning så jag hoppade av därifrån och fick en praktikplats i ett år hos en sömmerska. Sen så träffade jag min nuvarande sambo och när sommaren 2008 kom så fick jag ett sommarjobb här i Uppsala så fick bo hemma hos hans mamma och han under tiden.

Och under denna tid så förlorade jag mer och mer kontakter med gamla kompisar där hemma :(
Tyvärr!
Men jag har ju fortfarande kvar en hel del men när man flyttar från staden man växt upp så händer det ibland.
Sen så jag är ju bara 19 än så länge så dom som bor hemma där lever säkert livet just nu med fester och allt som jag säkert också hade gjort om jag bott kvar.

Men nu bor jag ju som sagt med sambo,katt,egen lägenhet jobb och aah allt man kan ha :) Så jag är jätte lycklig här.

Men angående hemma festerna du skrev det var här i Uppsala som vi hade dom under den tiden jag bodde hos hans mamma babbsan :D Då gjorde vi alltid något varje helg och det brukade oftast sluta med att det blev hemma fester varannan helg :)

Men kommer du själv från falun så kan du säkert ha sett mig i den lilla staden så känner man ju nästan alla eller känner till åtminstone :)
Staden är ju inte allt för stor :)

Så där har vi en inblick hur det gick till när jag kom hit.
Hur jag och Jonas träffades och hur den helgen blev är en annan historia :)

Puss:love:

Kommentarer
Postat av: Emilia

jaha okej :) skulle vara roligt med fler videoinlägg :)

Kram E

2010-12-06 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0