God morgon igen

Shiiiit jag kanske sov lite för länge men mår fortfarande inge vidare här så det kanske var lika bra.
Jag var klar vid kanske kvart över 8 så det tog en liten tid snackade lite med dom och så. När dom sen skulle undersöka en grej jag hade frågat om märkte dom någon som skulle behövad lagas så jippie ska dit igen vid fem :(
Men jag säger bara en sak "bäst att ta det nu än sen när det kostar"

Vad har ni för er då? Denne eftermiddag?
Hahah det är lite komiskt med att jag la mig igen. Det var ganska mörkt när jag gick hem och när jag la mig och nu när jag gick upp igen så är det mörkt hahah xD
Sömntuta jag vet ni :D

Nu så håller jag på att klämma i mig lite te för att halsen ska bli bättre.
Huvudet känns lite bättre men halsen är fortfarande som den var.

Nej hörrni nu ska jag ta och kolla lite tv :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0