Hallå :D

Har nyligen kommit hem igen :D Jätte kul arbetspass. Fast det kom inte så många spekulanter så jag och P stod och snackade lite :D
Alltid kul att jobba med honom :D

Sen efter att Jonas hämtat mig så skulle vi till Marianns och käka lite tillsammans med Johan. trevligt trevligt.
Dom skulle höras av senare också om vi kanske hittar på något mer :)
Det är ju lördag menar jag måste ju hitta på något :D

Annars så vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt. Får se.

Nu så ska vi ta en promenix ner till affären och handla något gott bra med frisk luft.

Uppdaterar mer när vi kommer hem igen ska nog inte ta alltför lång tid att knalla ner dit.
Hihi.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0