Helena<3

Alltid kul att träffa den här tjejen hon är bara för söt :D Skrattar alltid!
Hon var mer än på när det gällde min fest planering nu när jag fyller 20 :D Vill ju ha en 80-tals stuk med kläder och musik sen planerar jag med att ha en bowlingkväll också :D Först kanske käka något sen bowla, förkröka efter det och sen dom som vill dra ut kan dra ut :D
Hur jävla kul låter inte det??? :D
Kommer bli sjukt kul men som sagt det är bara planer än så länge men erkänn att ni skulle vilja vara med ;)
Hihi!

Vi planerar på att ta och knalla på stan på torsdag för att handla dom sista julklapparana. Helena hade sin syster kvar och kille och jag har ju Jonas kvar men jag vet ju precis vad jag ska ge honom och vart jag ska gå :D
Vi hade iallafall en jätte mysig kväll här. Hon stannade för att äta med oss också så :)
Nu resten av kvällen så kommer vi nog bara ta det lugnt.
Ska ta lite te för halsen och sen krypa ner i soffan igen :D

Vad har ni för er ikväll då? ;)
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0