Hemma

Skönt atr komma in i värmen igen. Jag och millan tog och sågs nere på stan för lite fika :)
Väldigt trevligt :D Satt inne på coffe by george :)
Beställde en chailatte som vanligt men det var hur mycket sump i botte blääää.
Inte bra!

Sen fick millan följa med mig och fixa låne kort på bibblan där det visar sig att dom har inte just mina böcker inne :(
Suck hur gör jag nu då?
Ska ju redan ha börjat läsa en av dom men hur ska det gå till när dom inte har böckerna inne :(
Buhuuuu!
Ingen av er som har böckerna Ondskan av Jan guiiou hur han nu stavas och sen boken Den gröna milen av Stewen king?? Snälla kan någon låna ut dom till lilla mig tro?? :D

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0