Home

Shit hade verkligen kul med Jonas familj :D
Först blev det fika till Kalle anka och sedan mat :) Efter det blev det julklapps öppning :) Trodde faktiskt jag inte skulle få något mer än av Jonas men fick av Jenny och Camilla och Ingemar.
Eller ah båda var till iss båda så men jag fick vara med :D Så det var kul.
Av älsklingen fick jag 1000 kr för att köpa mobilen jag tjatat om :D
+ två dubbel triss men tyvärr ingen vinst på någon av dom :(

Av Ingemar fick vi pengar också så vi delade så jag fick en del och Jonas en del :) Det behövs ju alltid :)
Sen fick vi då en stekspade plus kryddmått och en tvålpump. Hahaha vi som precis hade köpt en ny men då kan den gamla stå inne i köket och den nya i badrummet. Den nya var lite coolare än den andra så :D
I morgon bitti då åker vi till Dalarna för att fira med min familj kommer bli super kul :)
Så ska nog försöka somna tidigt.

Fan vad julen gick fort. Tycker inte ni det?

Här kommer iallafall bilder på dom saker jag fick och Jonas :)


Min älskade mobil :D I love it:love::love::love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0