Host host

Usch nu har tjockheten i halsen kommit igen :( Inte bra! Dessutom ont i skallen.
Hur kul kommer det då bli i morgon när jag ska till tandläkaren. Ska va där klockan 7 :S
Jippie! Neej fy fan!

Ska komma ihåg att påminna dom att sist dom lagade en tand så måste något ha gått snett för jag känner av en flisa på ena tanden så ska be dom kolla upp det.

har en känsla av att jag kommer gå och sova sen när jag kommer hem igen. Hihi!
Eller man vet aldrig. Kanske stannar upp och pluggar lite.
Nåja nej håller på att kolla på " Baby mama" på 3:an :D
As kul film verkligen.

Annars i morgon händer det nog inte så mycket ska försöka få älsklingen att låna en borr så jag får upp mina hyllor ska börja med en i taget och sen se vart alla andra kommer upp.
Vi är båda ense om att en ska sitta över sängen. Sen ska vi ta och köpa en sänglampa som vi kan sätta under hyllan. Sen ska jag försöka hitta ett par färgglada tavlor att sätta upp på hyllan :)

Har stora planer här hör ni va? :D

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0