I morgon..

ja då hade jag tänkt att plugga plugga plugga igen och sen ta en promenad hade jag tänkt.
Skulle behöva gå lite mer känner jag :)
Bäst att börja knalla lite mer innan jag börjar springa på allvar.
Bra träning. Bäst är ju att du springer 2/3 och går 1/3 :)

Så det ska jag göra. Kommer nog bara springa på den lååååååånga promenad sträckan vi har här i salabacke.Ni som bor i området vet vilken jag menar sen har jag ju en liten park alldeles utanför mig som jag skulle kunna springa runt runt :DHihi

Saknar min gamla träning på friidrotten sjukt mycket faktiskt. Det var verkligen sjukt bra träning.
Styrka och kordination i 1 timme och det man ville bli bättre på t.ex höjd..längd i en och en halv timme :)
seriöst bättre träning kan man nog inte ha.

Fattar inte varför jag slutade det gick faktiskt bra ändå för mig, men tappade helt plötsligt sugen. Känndes jobbigt att åka dit fast jag hade hur roliga människor som helst att träna med :O
Skit bra tränare och allt.

Vet inte vad som slog fel? :(
Nej men nu ska jag försöka som sagt med att springa och lite kordinations träning.
Sen när man har råd kan man alltid köpa cykel eller löpband så kan man ju träna hemma.
Hantlar och sånt har älsklingen så dom lånar jag ibland :) Skit bra!

                   Mitt friidrotts lags logga :D Falu IK.
Vill man träna friidrott och bor i falun så GÅ med i detta lag dom är super schyssta och hur bra som helst :D Tränarna är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0