Jaha...

Vad ska jag hitta på nu då? Älsklingen åkte nyss. Han ska ju till Martin och basta men tydligen skulle han och marcus in och ta en öl på stan sen senare så han kommer sova här hemma vilket är skönt.
Men sa åt han att inte stanna ute så länge och det tror jag han heller inte vill om han inte själv får bestämma.

Så hoppas han kommer hem en aning tidigt iallafall. Och inte typ halv 4 eller 3 :O

Nåja nu är jag som sagt ensam hemma. Skit tråkigt. En lördag också :(
Snyft!

Nåja dom jag hörde med kunde tyvärr inte idag men ah jag kom ju med kort varsel också så.
Får väl ta och hitta en film och mysa i soffan då.

Ni då vad har ni för er ikväll? :)
Någon mer än jag som sitter och myser hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0