Julgran

Asså jag måste ju ha en julgran nu till jul det är ju bara så :O
ÖoB hade en as billigt 129;- jag menar hallå? :D Så ska höra med älsklingen om vi inte kan åka och kolla på den efter han slutat jobbet.

Just ja detta är ju hans sista dag också :O Jag har fått i uppdrag att göra min världberömda kladdkaka så att han kunde bjuda dom på nya jobbet på måndag.
Allt för min älskling! Behöver bara handla vissa ingridienser innan.

Ah som sagt jag sitter fortfarande och äter hihi soppan vart as varmt så får sitta och vänta lite :)

Just ja nu har min adapter kommit in till elgiganten igen får hoppas att jag inte åker på att betala den det har jag verkligen ingen lust med. Dom pengarna ska gå till Jonas julklapp som jag vet nu vad det blir :D

Han älskar ju bilar och vad passar inte bättre då än Xenon ljus till den hihi. Dessutom ville han ha det. Och det gick ändå på en tusenlapp hos SC Styling så det var ju skit bra :)
Sen får han ju såklart något litet till också. Sa så åt honom vill du ha en stor dyr grjej eller vill du ha flera små?
Hahaha det fick bli den stora.

Oj fan vad jag babblar ska hälla i mig resten av soppan och in i duschen. Sen ska ajg försöka styla till löshåret lite med lite snygga lockar ;)

Men hörs efter det.

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0