Julhandla

I morgon ska jag försöka möta upp min snygging Helena för lite julklappshandling :D
Jag vet ju precis vad jag ska ha men Helena visste inte riktigt vad hon skulle köpa till killen så ska försöka hjälpa henne sen kanske kolla ut lite kläder till min fest sen om vi gör den :D
Hihi man måste ju inspektera lite vad som kan passa och vart man kan få tag i det :D

Vi har ju redan listat ut skrik rosa leggins med några skrikiga benvärmare och någon färgstark magtröja och sen får man ju inte glömma glittriga glasögon i stjärnform och svettband på skallen och händer plus en lite toffs mitt på skallen :D
Låter inte det som en bra outfit för en 80-tals fest? :D
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0